Ιστορία: ορισμοί, χρήσεις, σχολές, πρόσωπα και …σχολική Ιστορία

Εκπομπή Ανιχνεύσεις στην ΕΤ3 (http://www.anixneuseis.gr)

Posted on Κυριακή, 8 Ιουλίου 2012, in συνέντευξη, σχόλιο, Ιστορία, διδακτική, εργαλεία, μελετητή and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 14 Σχόλια.

  1. Δική μου η ευχαρίστηση, Δημήτρη!
    Μου έδωσες και την ιδέα να βάζω και τέτοιους στόχους σε «προβληματισμένα» παιδιά!-)
    Σ΄ευχαριστώ πολύ:-)

    Μου αρέσει!

  2. Δημήτρη, καλημέρα και καλή εβδομάδα 🙂
    Συμφωνώ απολύτως μαζί σου και στις επισημάνσεις σου για το βίντεο και και για την ύπαρξη ή όχι σκεπτικού με βάση το οποίο προβλήθηκε από το ελληνικό κανάλι.Εξάλλου μας έχουν «καλομάθει» στην ενδελεχή έρευνα των θεμάτων τα οποία προβάλλουν, έτσι δεν είναι; 😉
    Εξάλλου, τα θέματα που μας απασχολούν είναι τόσα και τέτοια, που είναι – κατά τη γνώμη μου – άκαιρο το να ασχοληθούμε περισσότερο με το βίντεο αυτό!

    Μου αρέσει!

    • Κατερίνα, καλησπέρα και σε ευχαριστώ.
      Ίσως να ήθελες να εξηγήσεις τι αξίζει να δούμε στο βίντεο που επισυνάπτεις.
      Το γράφω αυτό, επειδή μετά βίας διέκρινα μερικά πρόσωπα και άλογα, σημαίες και ακαθόριστο πλήθος. Τόσες που ήταν δε οι επιγραφές…
      Θα άξιζε, πάντως, μια σημειωτική ανάλυση σημαινόντων και σημαινομένων — εξάλλου και ο συνοδευτικός λόγος της παρουσιάστριας συνέβαλε τα μάλα στην αόριστη έκφραση κάποιου απροσδιόριστου για εμένα αισθήματος.

      Μου αρέσει!

      • Δημήτρη, καλημέρα:-)
        Τώρα το είδα ακόμα το σχόλιό σου, αλλά όντως οφείλω ορισμένες διευκρινίσεις.
        Να πω απ΄ την αρχή πως η κύρια επιθυμία μου είναι να προσπαθήσουμε να το κατανοήσουμε μαζί για όλους αυτούς τους λόγους που αναφέρεις συν το ότι ακόμα και οι στολές των στρατιωτικών μου φάνηκαν άγνωστες (φυσικά έχω μεγάλα «κενά» στις ανάλογες γνώσεις μου).
        Επίσης, έχω κάποια ερωτήματα προς επίλυση:1)Ποιος ο σκοπός της αναδημοσίευσης αυτού του βίντεο;2)Ποιος είναι ο ρόλος του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού μέσου ενημέρωσης;3)Γιατί επελέγη η συγκεκριμένη χρονική περίοδος (πρόσεξε την ημερομηνία 3/7/2012);4)Πιο λογικό δεν θα ήταν να είχε σχέση με την επέτειο της καταστροφής της Σμύρνης στα μέσα Σεπτεμβρίου σε μια υποτιθέμενη προβολή στοιχείων που «στηρίζουν» τη μία ή την άλλη πλευρά;5)Τέλος, η υποφαινόμενη εγνωσμένη συνωμοσιολόγος μέχρι και πράξη στήριξης της Ρεπούση το εξέλαβα…και γι’ αυτό το λόγο (μια που συζητούσαμε και κάτι ανάλογο) το παρουσίασα στη σελίδα αυτή…

        Μου αρέσει!

      • Κατερίνα, καταλαβαίνω τα ερωτήματα (τα συμμερίζομαι) και τις «συνομωσιολογικές» ανησυχίες. Δεν καταλαβαίνω πώς μας βοηθάει το βίντεο, επειδή δεν βλέπω τίποτε στα λίγα καρέ που έχει, και, όπως θα παρατήρησες, και στις λίγες περιπτώσεις όπου κάτι θα μπορούσαμε να διακρίνουμε πέφτουν ….γράμματα. Κατά τα άλλα, δεν θα μπορουσα να διακρίνω αν όσα (ελάχιστα) αντιλαμβάνομαι από το βίντεο αφορούν την Σμύρνη, και μάλιστα του 1922, και μάλιστα της επόμενης μέρας από την πυρκαγιά. Το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι κάπου βλέπουμε τον Κεμάλ με σκούφια 🙂
        Ίσως το θέμα του γιατί προβλήθηκε το βίντεο από το ελληνικό κανάλι, να είναι η ανοησία του συντάκτη και του αρχισυντάκτη του δελτίου ειδήσεων. Λέω!..

        Μου αρέσει!

  3. Ιδού και ο συναφής σύνδεσμος: http://www.cdsee.org/publications/books!

    «Teaching Modern Southeast European History: Alternative Educational Materials»
    Series Editor: Prof. Christina Koulouri, Thessaloniki 2005.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

ΙΔΕΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ένα blog για εκπαιδευτικούς, εκπαιδευόμενους και όχι μόνο!

Αντικλείδι

Θέματα -Πηγές-Σκέψεις-Τεχνικές & εργαλεία για τη διδασκαλία της

XYZ Contagion

Ο κόσμος σε 360 μοίρες. Το μοναδικό '0% Lies & Errors Free' website. Στιγμές και όψεις της ελληνικής (και όχι μόνο) δημόσιας πραγματικότητας από ένα ιστολόγιο που αγαπάει την έρευνα. Επειδή η αλήθεια είναι μεταδοτική.