Να υπογράψουμε, για να κερδίσουμε χρόνο;

Français : Investissements onshore et offshore...

Français : Investissements onshore et offshore des fonds spéculatifs de 2000 à 2007 English: Hedge funds and tax haven from 2000 to 2007 (Photo credit: Wikipedia)

Όπως όλοι, προσπαθώ να ενημερωθώ, να μάθω όλα εκείνα που δεν ανήκουν στη γενική παιδεία μου: πώς λειτουργεί το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα, τι πληρώνω όταν καταβάλλω τους φόρους μου, τι ακριβώς λέει ο Κανονισμός της Βουλής, τι σημαίνει δανειακή σύμβαση, hedge funds, επιλεκτική χρεοκοπία, χρεοκοπία, τι σημαίνει η συμμετοχή της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στο ευρώ, στην ευρωζώνη, τι σημαίνει εταίροι, και άλλα πολλά, ως ουκ έστι αριθμός,

Και νιώθω άσχημα. Κυρίως, που νόμιζα ότι δεν ήμουν και ο πλέον αμόρφωτος άνθρωπος στην Ελλάδα. Αλλά ήμουν, ναι! Νόμιζα ότι ήμουν δεόντως ενεργός πολίτης: συμμετοχή σε σωματεία, συλλόγους, εθελοντικές δράσεις, ενήμερος για τις κυριότερες εσωτερικές και διεθνείς ειδήσεις. Νόμιζα.

Εδώ και ενάμισι χρόνο ζω την ολοένα και πιο ριζική πολιτισμική επανάσταση. Ακόμα κι όσα γνώριζα,

Ο έντονος ανταγωνισμός των «Μεγάλων Δυνάμεων» για την επικυριαρχία στο ελληνικό κράτος

π.χ. την Ιστορία του τόπου μου, φωτίζονται από νέες πηγές φωτός, απρόσμενες.Είναι καιρός, π.χ., που γυρίζει στον νου μου ένα επεισόδιο της νεότερης Ιστορίας μας. Στον 6ο και οδυνηρό χρόνο της Επανάστασης. Αλλά, σημαντικές λεπτομέρειες μου ξέφευγαν, αν και ήμουν βέβαιος ότι υπήρχε συγκλονιστική αναλογία με όσα ζούμε. Σήμερα, αξιώθηκα να ξεσκονίσω τα παλιά βιβλία μου. Τα κακώς λησμονημένα. Για την Επανάσταση. Για την οδυνηρή θεμελίωση του νεοελληνικού κράτους.

Σταχυολογώ την επιστολή που κατέθεσε ο Υψηλάντης στο προεδρείο της Γ’ Εθνοσυνέλευσης στις 12 Απριλίου 1826.

Τα σχόλια δικά σας. Μη τα προκαταλάβω!

Posted on Κυριακή, 17 Ιουλίου 2011, in πηγές, σχόλιο, Ιστορία, αναλογία, γελοιογραφία, δεδομένα αριθμητικά and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

ΙΔΕΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ! Educational ideas for teachers!

Ένα blog για εκπαιδευτικούς, εκπαιδευόμενους και όχι μόνο! A blog for teachers!

Αντικλείδι

Θέματα -Πηγές-Σκέψεις-Τεχνικές & εργαλεία για τη διδασκαλία της

XYZ Contagion

Ο κόσμος σε 360 μοίρες. Στιγμές και όψεις της ελληνικής (και όχι μόνο) δημόσιας πραγματικότητας από ένα ιστολόγιο που αγαπάει την έρευνα. Επειδή η αλήθεια είναι μεταδοτική.

