τεχνικες και μεσα για τη διδασκαλια της Ιστοριας

Συλλογές συνδέσμων σε «περιοδικά»  Flipboard

Καθοδηγημένη έρευνα:  έργο τέχνης

…και ποιος μας λέει ότι τα πράγματα έγιναν έτσι;

Διαφοροποιημένη διδασκαλία

Μελέτη γραπτής πηγής: κριτική ανάγνωση

Φύλλα εργασίας

Ποια είναι η ελάχιστη προϋπόθεση για μάθηση;

Στην περιοχή Uamba της βόρειας αγκολέζικης επαρχίας Uige, τα παιδιά παλεύουν να μάθουν γράμματα σε ένα αυτοσχέδιο σχολείο. Περισσότερα από 300.000 μέλη της UNITA και οι οικογένειές τους ζουν σε 36 τέτοια στρατόπεδα σε όλη την Αγκόλα, σε συνθήκες μεγάλης ανέχειας (πηγή: http://bit.ly/LreXFh).
Εντέλει, ποιες είναι οι ελάχιστες προϋποθέσεις για μάθηση; Τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε, αν συντρέχουν οι ελάχιστες προϋποθέσεις;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

ΙΔΕΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ! Educational ideas for teachers!

Ένα blog για εκπαιδευτικούς, εκπαιδευόμενους και όχι μόνο! A blog for teachers!

Αντικλείδι

Θέματα -Πηγές-Σκέψεις-Τεχνικές & εργαλεία για τη διδασκαλία της

XYZ Contagion

Ο κόσμος σε 360 μοίρες. Στιγμές και όψεις της ελληνικής (και όχι μόνο) δημόσιας πραγματικότητας από ένα ιστολόγιο που αγαπάει την έρευνα. Επειδή η αλήθεια είναι μεταδοτική.